Poslední výlet -                   Mt Longfellow

04/20/2020

Začnu se pachtit do prudkého kopce, citím že jsem neskutečně unavený po všech stránkách. Krok za krokem tedy odměřuji 1100m převýšení. Určím si krásnou linii po skalnatém hřebenu lemovanou kamzíky zakončenou vrcholem hory Emerson (1834m).


Při sestupu se na jednom místě doslova napasu Snowberries. Malé červené nebo bílé bobule. Chutnají sladce a jsou jedny z mála plodin, které jím na Zélandu. Následně se probojuji hustým lesem a najdu malý bivak Evangeline. Je zde nádherný klid. Odpočívám, pojídám dobré věci, abych se připravil na další den s brzkým ranním výstupem na horu Longfellow 1900m.


Prodírám se tmou a křovím ke hřebenu vedoucímu k vrcholu. Konečně se cítím odpočatý a tak rychle sbírám výškové metry. Za hodinu a patnáct minut jsem na vrcholu v okamžiku východu slunce. 900 metrů níž je malý bivak Evangeline, O tisíc třistametrů níže malé moře Lake Sumner.

Seběhnu zpět do chaty a když píšu deník, zjistím, že mám dnes narozeniny. Jeden dárek jsem si tedy dal v podobě posledního vrcholu tuhle sezónu a mám ještě tolik sil, že se mi podaří vymyslet scénář na krátkou video povídku a celé to natočit během pár hodin.

Vše následně sbalím a sejdu k jezeru Sumner. Fouká vítr a vlny na jeho hladině lákají ke koupání. Voda není studená a příjemně to houpá jako v moři.


Martin Mirinský horský Brouk Pytlík - všechno zná, se vším poradí, kde nebyl tam bude a od všeho má klíče.
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started