Jak jsem se utopil-              Mt Owen taverse

01/21/2017
Mt Owen 1875m
Mt Owen 1875m

Cesta lemovala řeku Owen a několikrát jsem ji musel brodit. Při jednom z těchto brození se mi stala docela nemilá věc. Zasekla se mi noha mezi kameny a já, ať se snažil sebevíc, nemohl jsem ji vyprostit. Stojím tedy uprostřed řeky a přemýšlím, co dál? Začíná docela festovně pršet a mě je z toho všeho mokra pořádná zima. Řeka stoupá a pěkně divočí. Prekérní situace. Abych trochu odlehčil stresu a zbytečně nepanikařil, sním celou čokoládu. Takovou tu s karamelem v kapsičkách. Když mám vody po pás a vlaju tam v sílícím proudu jak vlajka, pomyslím si: "Tak to je moc, hlavně zachovat klid!"

Déšť pak přidá na síle, voda v řece stoupne a já se prostě utopím.


Takhle neslavně začal můj travers hory Mt Owen, hora na kterou jsem vždy chtěl vylézt, kvůli nádherným fotografiím a legendám, že byla zakomponována do filmu Pán prstenů!

Třetí den se konečně utábořím na náhorní plošině hned vedle Surise peak (1583m) a světe div se čtvrtý den opravdu vyšlo slunce! A to předešlou noc sněžilo, i když je léto! Mám tedy spoustu času a díky množství odpočinku ve stanu vyšplhám rovnou tři kopce, Mt Owen samo sebou traversem.

Mt Owen 1875m

Mt Bell 1857m

Billies Knob 1648m

Večer zakotvím v Granity pass hut.

Martin Mirinský horský Brouk Pytlík - všechno zná, se vším poradí, kde nebyl tam bude a od všeho má klíče.
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started