Tajuplný hřeben Conway

01/21/2015

Ozdobený Africky vypadající džunglí táhne se několik kilometrů od malého bivaku k nové chatě Bluff na skalním útesu. Obvyklá spojnice těchto bodů vede údolím řeky Hokitika.

Mám neuvěřitelné štěstí, protože v den, kdy ho chci zkusit přejít je naprosto perfektní počasí. Což se zde na West Coast nestává často. Šel jsem kolem už třikrát a pokaždé se počasí zvrtlo tak, že jsem si na tento hřeben netroufl.


Já zkrátka zbožňuji všechny tyhle zákoutí Nového Zélandu! Je to jako jít na obyčejný výlet po horské cestě a průběžně ho kořenit neznačenými cestami, probíjením se brutální džunglí a někdy beznadějně ztracený v mechovém království. Kolikrát jsem se plazil horským potokem nad hlavou neproniknutelná hradba ze dřeva horské kleče?

Martin Mirinský horský Brouk Pytlík - všechno zná, se vším poradí, kde nebyl tam bude a od všeho má klíče.
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started