Dlouhý přechod hřebene - Mt Technical

04/20/2017

Po mentálním kolapsu na minulém výletu jsem netoužil po ničem jiném než se jen zlehka projít po horách. Nic náročného, nic vysokého a rozhodně nic nebezpečného.


Důvody výběru místa byly následující:

1) Přečetl jsem si článek o tom, jak se jeden Lojza v průběhu několika let pokoušel dojít do Brass monkey bivaku. Zadařilo se mu až na čtvrtý pokus.

2) Chtěl jsem vylézt na horu Mt Technical 1870m, protože se mi na ni nepodařilo vylézt minule kvůli sněhové bouři. Počáteční nápad vnukl magazín o horách, kde bylo popsáno 20 hor, na které můžou vylézt zkušení trampíci.

3)Tento rok (2018) jsem se na Novém Zélandu soustředil na lezení po hřebenech. Bylo proto lákavé přidat do sbírky i tento 20km hřeben.

Hřeben vedoucí na vrchol Mt Technical je plně vhodný pro začátečníky.


Martin Mirinský horský Brouk Pytlík - všechno zná, se vším poradí, kde nebyl tam bude a od všeho má klíče.
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started